مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:302024-01-08سياسي

مطالبه مردم از مدیریت شهری برای مقابله با تکدی گری


عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: عملاً تعداد زیادی از کودکان کار، تکدی گری می کنند؛ شاید در چهارراه ها با دستمال شیشه خودروها را پاک می کنند؛ - اما بسیاری از آنها از خودروها آویزان می شوند و از مردم پول می گیرند و این تفاوتی با تکدی گری ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی درخصوص ساماندهی متکدیان، معتادان متجاهر و کودکان کار توسط شهرداری تهران، اظهار کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی مسائل متعددی در سطح شهر دیده می شود و باید ساماندهی بخش های مختلف را به صورت یکپارچه ببینیم.

رییس کمیته منابع انسانی و تشریفات شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مسئولیت شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در ساماندهی آسیب های اجتماعی، یادآور شد: قرار بر این بود شهردار، دستگاه های همکار و مسئول را برای ساماندهی آسیب ها گردهم بیاورد و تکالیف هریک را مشخص کند تا راهکارهای هریک از بخش ها مشخص شود.

وی با بیان اینکه کودکان کار و متکدیان ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند، تصریح کرد: عملاً تعداد زیادی از کودکان کار، تکدی گری می کنند؛ شاید در چهارراه ها با دستمال شیشه خودروها را پاک می کنند اما بسیاری از آنها از خودروها آویزان می شوند و از مردم پول می گیرند و این تفاوتی با تکدی گری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مردم از مدیریت شهری برای مقابله با تکدی گری

مطالبه مردم از مدیریت شهری برای مقابله با تکدی گری