مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:332024-01-08بين الملل

واکنش روسیه به ایده ایجاد ارتش مشترک اروپا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه به ایده ایجاد ارتش مشترک اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه به ایده ایجاد ارتش اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخارووا ، سخنگوی وزارت خارجه روسیه به ایده ایجاد ارتش مشترک اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار داشت اتحادیه اروپا قبل از ایجاد ارتش، به فکر ایجاد واکسن برای مقابله با کرونا باشد یا یاد بگیرد که به صورت انسانی از مرز های خود محافظت کند.

روز گذشته وزیر امور خارجه ایتالیا با تاکید بر اهمیت تشکیل ارتشی متشکل از کشور های اتحادیه اروپا، خواستار تغییراتی بنیادین در این اتحادیه شده بود.

آنتونیو تاجانی در این ارتباط بیان کرده بود که اتحادیه اروپا باید ارتش ترکیبی را در اختیار داشته باشد که که برای ایجاد صلح و جلوگیری از جنگ مؤثر واقع شود.

این در حالی است که پس لرزه های خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) در سال 2016 هنوز ادامه دارد و احتمال فرگزیت (خروج فرانسه)، دگزیت (خروج دانمارک)، نگزیت (خروج هلند) و ایتالگزیت (خروج ایتالیا) بعید نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش روسیه به ایده ایجاد ارتش مشترک اروپا

واکنش روسیه به ایده ایجاد ارتش مشترک اروپا