مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:452024-01-16حوادث

کشف 8 و نیم تن مواد افیونی در غرب استان تهران


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 8 و نیم تن مواد افیونی خبر داد و گفت: 8 هزار معتاد در سطح شهرستان های غرب استان تهران وجود دارند که 3 هزار و 600 معتاد متجاهر از سطح 6 شهرستان جمع آوری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 10 ماه گذشته از سال جاری، ماموران انتظامی غرب استان تهران با تلاش ها و اقدامات تخصصی، در راستای ارتقای احساس امنیت در سطح جامعه، طرح های مختلف انتظامی و محله محور را در 6 شهرستان غرب استان تهران به مرحله اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در مدت زمان گذشته با تلاش مضاعف همکاران انتظامی، میزان سرقت نسبت به مدت مشابه در سال قبل 5 درصد کاهش و در حوزه کشفیات انواع سرقت ها، شاهد افزایش 7 درصدی کشفیات و دستگیری بودیم.

سردار عزیزی با اشاره جمع آوری 3 هزار و 600 معتاد متجاهر در جریان اجرای این طرح های پاکسازی و تحویل آنها به کمپ های ترک اعتیاد با هدف ساماندهی، اعلام کرد: برابر بررسی ها و اطلاعات بدست آمده 8 هزار معتاد در سطح شهرستان های غرب استان تهران وجود دارند که با همکاری استانداری استان تهران و شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و در اختیار قرار گرفتن کامل پذیرش کمپ ماده 16 اخوان در شهرستان ملارد، 3 هزار و 600 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 8 و نیم تن مواد افیونی در غرب استان تهران

کشف 8 و نیم تن مواد افیونی در غرب استان تهران