مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:302024-01-16پزشكي

عباس عبدی : رفتار با دانشجویان پزشکی ، شبیه زندانی


«دیروز این خبر تاسف بار هم منتشر شد که ظاهرا وزارت بهداشت از دانشگاه ها درخواست کرده که برای جلوگیری از مهاجرت دانشجویان پزشکی ، - عباس عبدی نوشت: دیروز این خبر تاسف بار هم منتشر شد که ظاهرا وزارت بهداشت از دانشگاه ها درخواست کرده که برای جلوگیری از مهاجرت دانشجویان پزشکی ، وثیقه های سنگین ملکی از آنان بگیرند.

در ادامه خبر آمده بود که هیات عمومی دیوان عدالت اداری این اقدام را منع کرده است، ولی تصور آقایان از دانشجو مثل زندانی است که فقط وثیقه مانع از فرار وی خواهد بود.

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: مسائل پزشکان و پرستاران فراتر از اقشار دیگر است.

مساله سبک زندگی، ارج و منزلتی که باید ببینند، مساله دستمزد ها و تعرفه درمان و ویزیت، مشکلات مربوط به طرح های اجباری و در کنار این ها ناامنی که در بیمارستان ها به وجود آمده و هر هفته اخبار نگران کننده ای در این باره منتشر می شود و با حمله به کادر های درمانی و اداری به ویژه در اورژانس ها ناامنی ایجاد می شود و اخیرا هم اخباری از استفاده از سلاح های سرد یا گرم در حمله به کادر درمانی مشاهده و منتشر شده و بعضا کار به بازداشت و دادگاه و این جور موارد کشیده شده است.

  حاصل این وضع، افزایش استرس و مشکلات روحی و روانی است که به ویژه گریبان پزشکان جوان را گرفته است- که در مناطق طرح با امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس عبدی : رفتار با دانشجویان پزشکی ، شبیه زندانی

عباس عبدی : رفتار با دانشجویان پزشکی ، شبیه زندانی