مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 21:452023-12-23سياسي

بهره برداری از سایت های همراه اول در نقاط روستایی گلستان با دستور رییس جمهور


سایت های روستایی همراه اول در راستای تکمیل پروژه اتصال روستاهای بالای 20 خانوار وزارت ارتباطات، با اعلام رییس جمهور به بهره برداری رسید.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سایت های ارتباط روستایی همراه اول در جریان سفر استانی سید ابراهیم رییسی رییس جمهور به استان گلستان، صبح امروز جمعه یکم دیماه 1402 با دستور مقام اول اجرایی کشور از محل کارخانه نوآوری گرگان به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح پروژه بزرگ فیبرنوری استان گلستان و همچنین پروژه های ارتباط روستایی این استان که عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران ارشد این وزارتخانه و مدیران ارشد استانی نیز حضور داشتند، دو سایت ارتباط روستایی همراه اول با هدف تکمیل اتصال روستاهای بالای 20 خانوار استان گلستان به اینترنت پرسرعت نسل های جدید ارتباطی، با دستور رییس جمهور به بهره برداری رسید.

دسترسی به اینترنت پرسرعت یک ضرورت است سید ابراهیم رییسی بهره مندی روستاها به اینترنت پرسرعت را گامی در راستای عدالت اقتصادی، اجتماعی و عدالت در توزیع فرصت ها و ظرفیت ها دانست و اظهار کرد: امروز دسترسی به اینترنت پرسرعت یک ضرورت است و خوشحالم که از اینجا اعلام کنم امروز این زیرساخت برای اینترنت پرسرعت در همه استان گلستان قابل بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سایت های همراه اول در نقاط روستایی گلستان با دستور رییس جمهور

بهره برداری از سایت های همراه اول در نقاط روستایی گلستان با دستور رییس جمهور