مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:002024-01-01فناوري

خسارت قطعی اینترنت به مشترکان پرداخت می شود؟


SLA یک قرارداد دوجانبه بین خدمت دهنده و خدمت گیرنده است که بر اساس توافق و با هدف تضمین پارامترهای کیفیت خدمات توافق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، هفته گذشته بود که برخی کاربران از اختلال در اینترنت ثابت خبر دادند؛ موضوعی که با گذشت زمان اندکی از سوی مخابرات تأیید شد و اعلام کردند در یکی از مراکز مخابرات اختلال فنی رخ داده است.

البته این شرکت به دنبال اتفاق رخ داده تأکید کرد هزینه ای که در این چند ساعت به مشتریان تحمیل شد را با بحث شارژ  بسته ها جبران می کنند.

طبق آنچه که در دیگر کشورها نیز مرسوم است مشتریان می توانند با بررسی مشخصات خاص تهیه شده برای خدمات از سوی ارایه دهندگان سرویس و همچنین سطوح کیفی ادعا شده، ارزیابی لازم را انجام دهند که در این میان بحث SLA - توافقنامه سطح سرویس یا Service Level Agreement است - مطرح می شود و در ایران هم کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات کلیات آیین نامه توافق نامه سطح دسترسی به خدمات زیرساخت (SLA) زیرساخت را برای ارائه خدمات نقطه به نقطه را تصویب کرده است.

ضوابط و چارچوب موافقت نامه های سطح خدمات (SLA) در مفاد مصوبه 177 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در سال 1392، براساس ماده 6 اساسنامه رگولاتوری و با هدف شفاف سازی کیفیت خدمات در مقابل هزینه آن در شبکه های ارتباطات داده ها و رعایت حقوق مشتریان تصویب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت قطعی اینترنت به مشترکان پرداخت می شود؟

خسارت قطعی اینترنت به مشترکان پرداخت می شود؟