مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 09:502023-12-24سياسي

انتقاد اصحاب رسانه از نواقص در برخی اماکن عمومی یاسوج


اصحاب رسانه و خبرنگاران انتقاد می کنند که چرا وضعیت نور در مصلای یاسوج و یا در گلزار شهدای این شهر مناسب نیست و چرا نمی توان حتی یک عکس خوب در مناسبت های مختلف در این 2 مکان تهیه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ یکی از مشکلات عمده در استان کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت نامناسب فضاها و اماکنی برمی گردد که مردم به مناسبت های مختلف و در طول ایام سال در این اماکن تجمع می کنند.

برای مثال یکی از این اماکن مصلای شهر یاسوج و یا گلزار شهدای این شهر است که هر چند در سال های اخیر اقداماتی برای بهسازی و بازسازی این فضاها صورت گرفته اما باز هم کمبود امکانات و لوازم و ملزومات در آنها دیده می شود.

برای نمونه همواره اصحاب رسانه و خبرنگاران انتقاد می کنند که چرا وضعیت نور در مصلای یاسوج و یا در گلزار شهدای این شهر مناسب نیست و چرا نمی توان حتی یک عکس خوب در مناسبت های مختلف در این 2 مکان تهیه کنند.

وضعیت صوتی نیز در این فضاها اصلاً مناسب نیست که نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در نشست با اصحاب رسانه از این وضعیت رضایتی نداشت.

این در حالی است که بسیاری از مناسبت های مهم از جمله برنامه های دهه محرم، ایام فاطمیه، تجمعاتی مانند 9 دی و 5 آذر و سایر برنامه ها در این دو مکان برگزار می شود و حتی یک عکس درست و حسابی و یا یک کلیپ چند دقیقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد اصحاب رسانه از نواقص در برخی اماکن عمومی یاسوج

انتقاد اصحاب رسانه از نواقص در برخی اماکن عمومی یاسوج