مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:302023-12-26بين الملل

آسمان آبی غزه، آرزوی کودکان فلسطینی


هزاران کودک فلسطینی با جنایات صهیونیست ها آواره شده اند و یا خانواده خود را از دست داده اند و این روزها با کمبود دارو، آب و غذا دست و پنجه نرم می کنند و این تراژدی تازه ای نیست و قدمتی 75 ساله دارد؛ - خبرگزاری فارس استان مازندران-مهرآسا جانعلی پور، سنگ،  غزه،  مقامت ؛  کلیدواژه هایی که در هیچ لغت نامه ای تعبیر واقعی از آن یافت نمی شود، چرا که این کلیدواژه ها سال هاست که با گوشت و خون مردم مظلوم فلسطین و همسایگان بیت المقدس عجین شده است.

مردمانی که صاحبان اصلی فلسطین هستند، اما سال هاست که باالجبار و با رعب و وحشت از خانه و خاک خود دور شده اند و آواره در میان تلی از خاک، چوب و سنگ زندگی می کنند و کودکانی که به جای قلم، سنگ و کلوخ در دست دارند و به جای بابا آب داد، درس بابا به خاطر دفاع از ناموس، جان داد را مشق می کنند.

کودکانی که هیچ گاه طعم آرامش و امنیت را نچشیدند و در فضایی پر از ترس و تنش، گوش به صدای بمب ها و موشک هایی می سپارند که این بار کدام خانه را هدف قرار می دهند و چراغ کدام خانه برای همیشه خاموش می شود.

فلسطین،  سرزمین دخترکانی است که عروسک هایشان در دستان آهنین و بی مهر صهیونیست و ایادی اش خفقان گرفته اند و دیگر هیچ لالایی برایشان گوش نواز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان آبی غزه، آرزوی کودکان فلسطینی

آسمان آبی غزه، آرزوی کودکان فلسطینی