مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:152024-01-12بين الملل

امام جمعه موقت یزد : شیشه عمر آمریکا در آستانه شکستن به دست یمن است


امام جمعه یزد با بیان این که آمریکا ضربه پذیری بالایی دارد، گفت: آمریکا پایگاه های نظامی متعددی دارد که حمله به هر یک و کشته شدن نیروهای آنها برای آمریکا گزاف خواهد بود در حالی که کشته شدن در راه خدا برای ما یک افتخار است و خانه عنکبوتی آنها به زودی ویران خواهد شد.

- امام جمعه یزد با بیان این که آمریکا ضربه پذیری بالایی دارد، گفت: آمریکا پایگاه های نظامی متعددی دارد که حمله به هر یک و کشته شدن نیروهای آنها برای آمریکا گزاف خواهد بود در حالی که کشته شدن در راه خدا برای ما یک افتخار است و خانه عنکبوتی آنها به زودی ویران خواهد شد.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به پایداری یمنی‎ها در راه اهدافشان، گفت: زمانی نمرود نیز ادعای خداوندی می‎کرد ولی خدا یک پشه ضعیف را مامور نابودی او کرد و امروز شیشه عمر آمریکا در دست کشور ضعیفی چون یمن قرار گرفته و به زودی شاهد ویرانی این خانه عنکبوت خواهیم بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ناصر محمدی امروز 22 دی ماه در خطبه های نماز جمعه شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل اقامه شد، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ایام اعتکاف، گفت: اعتکاف یعنی انسان سه روز از دنیا دوری کند و تنها در درگاه خداوند عبادت و تقوی الهی را در خود تقویت کند لذا توصیه می کنیم مردم به ویژه جوانان از این ایام بهره کافی را ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت یزد : شیشه عمر آمریکا در آستانه شکستن به دست یمن است

امام جمعه موقت یزد : شیشه عمر آمریکا در آستانه شکستن به دست یمن است