مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 18:302024-01-07اجتماعي

امدادرسانی به 23 خودروی گرفتار در برف در دامغان


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان از امدادرسانی نیروهای راهداری به 23 خودروی گرفتار در برف در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

- حسین ابوطالبی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان اظهار کرد: هم زمان با انجام عملیات راهداری در حوزه استحفاظی شهرستان دامغان، امدادرسانی به 23 خودرو گرفتار در برف در محورهای حوزه شهرستان دامغان انجام شد.

وی گفت: در پی بارش روز گذشته در شهرستان دامغان، نیروهای راهداری با بهره گیری از دستگاه ها و تجهیزات راهداری عملیات نمک پاشی و راهداری زمستانی را در محور دامغان- کیاسر انجام دادند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان با اشاره به آمادگی کامل نیروهای راهداری این شهرستان افزود: از رانندگان تقاضا می شود در صورت ضرورت انجام سفر در فصل زمستان حتماً سوخت، غذا، لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته و قبل از سفر از طریق سامانه 141 از وضعیت محورهای موردنظر اطلاع حاصل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات رسانی هر چه بهتر به هم وطنان مسافر اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 23 خودروی گرفتار در برف در دامغان

امدادرسانی به 23 خودروی گرفتار در برف در دامغان