مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:552023-12-31سياسي

سرمدی: پاداش بازنشستگان دانشکده های فرهنگی و علوم پزشکی پرداخت شود


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در پرداخت پاداش بازنشستگان دانشکده های علوم پزشکی و فرهنگیان در اسرع وقت شد.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در پرداخت پاداش بازنشستگان دانشکده های علوم پزشکی و فرهنگیان در اسرع وقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیومرث سرمدی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توطئه های جنایت بار صهیونیست ها برای شهادت سردار اسلام شهید موسوی را محکوم می کنیم و ان شاءالله انتقام سختی از این جنایت کاران تاریخ به واسطه این حرکت جنایتکارانه گرفته خواهد شد.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیران آموزش و پرورش و بهداشت و درمان اظهار کرد: پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشکده های علوم پزشکی و فرهنگیان هنوز پرداخت نشده است.

تا کی باید حقوق این افراد زیر پا گذاشته شود؟ انتظار می رود با توجه به این که هر روز شاهد پایین آمدن ارزش پول و به دنبال آن کاسته شدن از حقوق این عزیزان هستیم هرچه سریع تر به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علی رغم این که 58 هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شده است عملکرد غیرشفاف ارزیابان آموزش و پرورش طعم شیرین رتبه بندی را به کام برخی از معلمان تلخ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمدی: پاداش بازنشستگان دانشکده های فرهنگی و علوم پزشکی پرداخت شود

سرمدی: پاداش بازنشستگان دانشکده های فرهنگی و علوم پزشکی پرداخت شود