مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:302024-01-15اقتصادي

برنامه ایران خودرو برای ارتقای سطح علمی و مهارتی کارکنان


براساس تفاهم نامه ای که میان ایران خودرو و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به امضا رسید، نیازهای آموزشی کارکنان این خودروساز از طریق منابع آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم امضای این تفاهم نامه، ضمن تاکید بر انعقاد قرارداد همکاری، عنوان کرد: با توجه به ارتقای فناوری و دانش روز، در صنایع مختلف تولیدی فقر دانش فنی و مهارت علمی وجود دارد و در صورتی که به رفع و تامین نیازهای آموزشی توجه نشود، پیشرفت و توسعه ای محقق نخواهد شد.

 علیمردان عظیمی، با بیان این که انرژی و توان موجود نیروی انسانی در سطح کشور به خوبی توزیع نشده، اظهار کرد: با این وجود، سازمان آموزش فنی و حرفه ای در کنار سایر مراکز آموزشی معتبر، توانسته نیازهای آموزشی و ارتقای سطح مهارت و دانش نیروی انسانی را شناسایی و نسبت به تامین آن اقدام کند؛ این سازمان از گذشته تاکنون، سازمانی موثر و مفید برای علم آموزی و مهارت آموزی مطابق با نیاز جامعه بوده است.

 وی با اشاره به توان، تخصص، مهارت و تجربه کارکنان ایران خودرو اظهار کرد: باید با هم افزایی با سازمان آموزش فنی و حرفه ای، نسبت به نگه داشت این منابع ارزشمند و از سویی به روزآوری دانش و مهارت آنان اقدام کنیم، بی شک آموزش نیروی انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ایران خودرو برای ارتقای سطح علمی و مهارتی کارکنان

برنامه ایران خودرو برای ارتقای سطح علمی و مهارتی کارکنان