مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:002024-01-06پزشكي

طرح غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان در بجنورد آغاز شد


در راستای طرح های جهادی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی و در آستانه افتتاح سومین مرکز استانی شبکه ملی تشخیص، کنترل و درمان سرطان های بانوان در بجنورد، - در راستای طرح های جهادی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی و در آستانه افتتاح سومین مرکز استانی شبکه ملی تشخیص، کنترل و درمان سرطان های بانوان در بجنورد، طرح غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان به همت پژوهشکده سرطان معتمد از روز گذشته در این شهرستان در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متخصصان پژوهشکده سرطان معتمد در اولین روز اجرای این طرح (15 دی ماه) خدمات تشخیصی تخصصی شامل معاینه، سونوگرافی، ماموگرافی و آزمایشات تکمیلی را به صورت رایگان به حدود 350 تن از بانوان بجنوردی ارائه دادند.

با تمهیدات پیش بینی شده، بیماران شناسایی شده در این طرح که نیاز به عمل جراحی و دریافت خدمات درمانی بیشتر دارند، به بیمارستان ها و مراکز درمانی تهران اعزام و به صورت رایگان درمان می شوند.

این طرح که با همکاری هلال احمر خراسان جنوبی اجرا می شود روز شنبه با ارائه بسته کامل خدمات تشخیصی به بانوان مراجعه کننده به مرکز تخصصی جهاد دانشگاهی در بجنورد ادامه دارد.

در راستای اهمیت فعالیت های ترویجی در پیشگیری از سرطان پستان و سایر سرطان های بانوان در کنار فعالیت تیم غربالگری، روابط عمومی پژوهشکد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان در بجنورد آغاز شد

طرح غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان در بجنورد آغاز شد