مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 22:202024-01-03سياسي

اعضای مجمع عمومی انجمن ایرانی روانشناسی اسلامی مشخص شدند


با برگزاری انتخابات اعضای اصلی، علی البدل و بازرسان مجمع عمومی انجمن ایرانی روانشناسی اسلامی مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، اولین جلسه مجمع عمومی انجمن ایرانی روانشناسی اسلامی در  اواسط  دی ماه 1402 با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، ریاست سازمان نظام رواشناسی و مشاوره کشور، نماینده وزارت علوم، فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های روانشناسی و مشاوره از دانشگاه های سراسر کشور در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این نشست اساتیدی از جمله هادی بهرامی احسان، محسن اصغری نکاح، سیدمحمدرضا رضازاده، ملازاده، یاسر مدنی، عباس رحیمی نژاد، ریاضت، مجتبی ساتکین، احمدرضا اخوت، نوفرستی فاطمه فیاض، طاهری، جوادزاده، سیداسماءحسینی، مهرنسا شهابی و منصوره ابوالحسنی حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، هادی بهرامی احسان عضو هیئت علمی دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به حاضرین در این جلسه، به بیان ضرورت تشکیل انجمن ایرانی روانشناسی اسلامی و چگونگی شکل گیری این انجمن پرداخت.

در ادامه فاطمه فیاض عضو هیئت علمی گروه روانشناسی پژوهشکده زنان دانشگاه الزهرا شرح گزارشی از فعالیت های انجام شده این انجمن از جمله اخذ مجوز رسمی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای مجمع عمومی انجمن ایرانی روانشناسی اسلامی مشخص شدند

اعضای مجمع عمومی انجمن ایرانی روانشناسی اسلامی مشخص شدند