مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:102024-01-14سياسي

کشتارگاه سنتی دام بیرجند به صنعتی ارتقاء می یابد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: کشتارگاه سنتی دام بیرجند به کشتارگاه صنعتی و الگوی چهار تبدیل می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: کشتارگاه سنتی دام بیرجند به کشتارگاه صنعتی و الگوی چهار تبدیل می شود.

علیرضا عباس زاده، امروز یکشنبه 24 دی در کمیته ساماندهی امور کشتارگاه های دام خراسان جنوبی بیان کرد: هدف از این ارتقاء این است که ضوابط بهداشتی مدنظر دامپزشکی رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه در کشتارگاه دام روستای حسین آباد بیرجند باید با حفظ شرایط مکانی موجود الزامات بهداشتی دامپزشکی رعایت شود، بیان کرد: بهترین راهکار انتقال این کشتارگاه به خارج از محدوده مسکونی است اما به جهت هزینه های بالای جابه جایی باید شرایط موجود آن ارتقاء یابد.

معاون استاندار با تأکید براینکه باید کشتارگاه های استان به استانداردهای لازم برسند، افزود: کشتارگاه سنتی قبلی در روستای حسین آباد بیرجند که در غیاب کشتارگاه صنعتی فعلی در طول 2 دهه اخیر فعالیت می کرد مجاب شد خود را به حداقل استانداردهای کشتارگاهی یعنی الگوی چهار برسانند.

عباس زاده با اشاره به اینکه این واحد در آبان ماه جاری پلمب شده و در حال حاضر رفع پلمپ و در حال انجام تعمیرات است، اظهار کرد: دامپزشکی به عنوان دبیرخانه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه سنتی دام بیرجند به صنعتی ارتقاء می یابد

کشتارگاه سنتی دام بیرجند به صنعتی ارتقاء می یابد