مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:052024-01-17حوادث

متهم حرفه با 17 فقره کلاهبرداری به دام پلیس افتاد


فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از شناسایی و دستگیری یک متهم حرفه ای که با ترفند ارائه رسید جعلی اقدام به 17 فقره کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس فتای ساوجبلاغ مبنی بر اینکه با فروش اقلام خود از طریق سایت شیپور مورد کلاهبرداری قرار گرفته است، با توجه به حساسیت موضوع بررسی آن در دستور کار پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با بررسی های لازم متوجه شدند فرد متهم با استفاده از جلب اعتماد شاکی و تماس های مکرر، آن را ترغیب به فروش و ارسال کالا توسط راننده تاکسی های اینترنتی نموده و با ترفند رسید جعلی و واریز وجه به حساب مالباخته از طریق نرم افزار نموده و هیچ اثری از خود بجای نگذاشته است.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: کارشناسان بصورت دقیق تر وارد عمل شده و سرانجام با چندین شبانه روز کار پلیسی و تخصصی و بررسی هدفمند شیوه و شگردهای کلاهبرداری موفق به شناسایی متهم و ردیابی محل اختفای وی در شهر تهران شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم حرفه با 17 فقره کلاهبرداری به دام پلیس افتاد

متهم حرفه با 17 فقره کلاهبرداری به دام پلیس افتاد