مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 19:202024-01-01اقتصادي

سازمان حفظ نباتات کیفیت نهاده های کشاورزی را رصد می کند


سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور با بیان اینکه هیأتی در این سازمان بر کیفیت نهاد ه های کشاورزی نظارت دارد، به ارتقای کیفیت این نهاده ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مریم جلیلی مقدم سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور امروز از پایش و رصد نهاده های کشاورزی توسط هیأت نظارتی در این سازمان خبر داد و گفت: در تمام دنیا تلاش می شود تا کیفیت نهاده های کشاورزی که تأثیر چند برابری در افزایش تولید محصولات کشاورزی دارد ارتقا یابد.

سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور با بیان اینکه سلامت تولیدات کشاورزی در گرو داشتن استاندارد نهاده های کشاورزی است، گفت: باید سموم و کودهای کشاورزی مناسب تولید شود تا حداقل باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی را داشته باشیم.

جلیلی مقدم همچنین به تأکید مقامات ارشد کشور به جوانگرایی جمعیت کشور اشاره و عنوان کرد: همه اینها زمانی محقق می شود که محصولات کیفی و سالم داشته باشیم.

وی از توافق کشورهای جهان برای رصد و پایش محصولات کشاورزی از تولید تا رسیدن به مزرعه خبر داد و گفت: این مسئله بسیار مهم است و به همین دلیل برنامه کنترل تولیدات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.

البته کارهایی در این زمینه انجام شده که باید  تکمیل تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان حفظ نباتات کیفیت نهاده های کشاورزی را رصد می کند

سازمان حفظ نباتات کیفیت نهاده های کشاورزی را رصد می کند