مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 15:052024-01-04بين الملل

هر کامیون حامل کمک ها به مردم غزه 14 روز در انتظار ارسال می ماند


مدیر دفتر منطقه ای فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمرگفت:عبور تنها یک کامیون کمک برای مردم غزه به دلیل اعمال رویه های شدید امنیتی توسط نیروهای اسراییلی 14 روز طول می کشد و این شرایط بهتر نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، جلسه برخط  پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر ایران با حسام الشرقاوی، مدیر دفتر منطقه ای فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در بیروت لبنان، با هدف بررسی راهکارهای عملیاتی ارسال کمک های بشردوستانه ایران برای مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین و همچنین برگزاری نشست بین المللی یک روزه با محوریت همبستگی در تهران برگزار شد.

الشرقاوی در این نشست ضمن تشریح آخرین وضعیت مردم در نوار غزه، درباره نشست بین المللی همبستگی برای غزه در تهران و همچنین چالش ها و کارشکنی های مقامات و ارتش رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از ارسال اقلام بشردوستانه به باریکه غزه، گفت: ارسال کمک های بشردوستانه به غزه، مهمترین موضوع حال حاضر است که به دلیل کارشکنی های موجود برای همه بسیار خسته کننده شده اما مساله مهم این است که مردم غزه نیازمند این کمک ها هستند.

وی افزود: عبور تنها یک کامیون به دلیل اعمال رویه های شدید امنیتی توسط نیروهای اسراییلی 14 روز طول می کشد و این شرایط بهتر نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کامیون حامل کمک ها به مردم غزه 14 روز در انتظار ارسال می ماند

هر کامیون حامل کمک ها به مردم غزه 14 روز در انتظار ارسال می ماند