مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:502024-01-17سياسي

کمک 10 میلیادری اوقاف به خانواده های نیازمند زنجانی


معاون فرهنگی اوقاف استان زنجان با اشاره به اینکه به برکت وقف 10 میلیارد ریال به هزار خانواده کم برخوردار زنجانی مساعدت شد، گفت: با اجرای نیات واقفین 200 موقوفه این مبلغ به نیازمندان مساعدت شده است.

- حجت الاسلام سید موسوی موسوی، معاون فرهنگی اوقاف استان زنجان در گفت وگو با فارس اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون با افزایش بهره وری و بروزرسانی قرارداد ها و از محل درآمدهای موقوفات با نیت های احسان، مبلغ 10 میلیارد ریال به یک هزار نفر از خانواده ها و افراد کم بضاعت مساعدت نقدی انجام گرفته است.

معاون فرهنگی اوقاف استان زنجان این مساعدت در قالب طرح های مختلف سازمان اوقاف مثل دست های مهربانی ، پیوند آسمانی، مهر تحصیلی، مهر تندرستی به واجدین شرایطی که اسامی آنها از طریق نهادها و موسسات خیریه ارائه و مورد تایید قرار گرفته پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: نیت حدود 200 موقوفه استان اختصاص به کمک و مساعدت به افراد و خانواده های نیازمند دارد که بار حمایت از این خانواده و افراد بر دوش موقوفات فعال این بخش است.

موسوی گفت: از موقوفات مهم این بخش می توان به موقوفه مرحوم حاج حسن رهبری، موقوفه مرحوم حاج شفیع ابریشمی، موقوفه کاروانسرای سنگی در شهرستان زنجان، و موقوفه های قیدار نبی(ع)، موقوفه امیر نظام قره گزلو، موقوفه مجید ایمان وردی و در شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 10 میلیادری اوقاف به خانواده های نیازمند زنجانی

کمک 10 میلیادری اوقاف به خانواده های نیازمند زنجانی