مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:052024-01-10سياسي

دبیر مجمع تقریب مذاهب: سازمان ملل در قضیه غزه تجدید شد


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز سازمان های بین المللی و در رأس آن سازمان ملل، شورای امنیت و شورای حقوق بشر سازمان ملل نتوانسته اند به وظایف خود در قبال مردم غزه عمل کنند و نمره تجدیدی برای آنان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست خبری همایش بین المللی طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و اصحاب رسانه در موزه شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری در این نشست خبری اظهار داشت: ما در حال تغییر نظم کنونی جهانی به سمت نظم نوین جهانی هستیم که شاخصه های این نظم در درجه اول، آگاهی توده مردم مستضعف نسبت به وضعیت جهانی است.

آنچه که ما امروز شاهد هستیم، این است که علی رغم بیش از 100 سال فعالیت رسانه های وابسته به استکبار، امروز توده های مستضعف جهان، راه حقیقت را یافته و دروغ و تزویر را از واقعیت تشخیص داده اند و در میدان عمل حضور دارند؛ این مهم ترین خصیصه نظم نوین جهانی است.

شهریاری خاطر نشان کرد: عده ی قلیلی دیکتاتور در صدد چپاول ثروت ها و منابع منطقه هستند و غده سرطانی اسراییل را به منطقه تحمیل کرده اند تا حضور خود را به نمایش بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر مجمع تقریب مذاهب: سازمان ملل در قضیه غزه تجدید شد

دبیر مجمع تقریب مذاهب: سازمان ملل در قضیه غزه تجدید شد