مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:152023-12-22سياسي

نقدی بر پژوهش میثم مطیعی با عنوان «آموزه های معصومان در مواجهه با اهانت»


سی و نهمین نشست از سلسله نشست های نقد کتاب اندیشکده هیأت با موضوع نقد کتاب «آموزه های معصومان در مواجهه با اهانت» نوشته میثم مطیعی با حضور حجت الاسلام مهدی مسائلی و محمود مطهری نیا برگزار شد.

- نقدی بر پژوهش میثم مطیعی با عنوان آموزه های معصومان در مواجهه با اهانت سی و نهمین نشست از سلسله نشست های نقد کتاب اندیشکده هیأت با موضوع نقد کتاب آموزه های معصومان در مواجهه با اهانت نوشته میثم مطیعی با حضور حجت الاسلام مهدی مسائلی و محمود مطهری نیا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که محمود ذکاوت به عنوان مجری حضور داشت در ابتدا توضیح کوتاهی در مورد کتاب آموزه های معصومان در مواجهه با اهانت ارائه داد.

سپس محمود مطهری نیا استاد دانشگاه با اشاره به شخصیت میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) اظهار کرد: آقای مطیعی زمانی که کار خود را شروع کرد، در بین سایر مداحان کم سن تر بود اما علی رغم این سن کم، در عرصه پژوهشگری و تدریس فعال تر از سایر مداحان بود و این بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: بنده زمانی که کتاب آموزه های معصومان در مواجهه با اهانت نوشته آقای مطیعی را مطالعه کردم با خود گفتم، ای کاش این کتاب برای مخاطب عام هم برنامه و مطلب داشت تا به این شکل حجم زیادی از مخاطبان را در بر می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدی بر پژوهش میثم مطیعی با عنوان «آموزه های معصومان در مواجهه با اهانت»

نقدی بر پژوهش میثم مطیعی با عنوان «آموزه های معصومان در مواجهه با اهانت»