مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:202024-01-12سياسي

شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است


امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است، گفت: انتخابات سهم مردم است و مسؤولان وظیفه دارند راه را برای حضور باشکوه مردم باز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است، گفت: انتخابات سهم مردم است و مسؤولان وظیفه دارند راه را برای حضور باشکوه مردم باز کنند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مسؤولان باید در تایید صلاحیت ها تا جایی که ممکن است و به نظام آسیب نمی رساند شرح صدر داشته باشند.

وی افزود:دستگاه ها باید با پاسخگویی به نیاز مردم و رفع مشکلات آن ها امیدآفرینی کنند و صادقانه با مردم حرف بزنند و گزارش های واقعی و میدانی ارائه دهند تا اعتماد مردم افزایش پیدا کند.

نکونام اضافه کرد: انتخابات یک عرصه جهادی است که دشمن را مایوس می کند و به کشور امنیت می دهد و این همان جهاد فی سبیل الله است.

وی عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون دشمنان به نابودی انقلاب کمر بسته اند اما ملت ایران همیشه آنان را ناکام گذاشته اند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به عنایت ویژه رهبری در موضوع انتخابات، بیان کرد: فرمایشات ولی امر مسلمین نباید بر روی زمین بماند هر فردی علاوه بر شرکت در انتخابات بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است

شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است