مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 20:402023-12-25فرهنگي

فیلم تشخیص برنده 4 جایزه جشنواره ملی چشمه شد


کارگردان و تهیه کننده فیلم دفاع مقدسی تشخیص، گفت: این فیلم برنده 4جایزه از جمله بهترین فیلم از نگاه داوران، بهترین کارگران از نگاه داوران، بهترین بازیگر مرد و بهترین نویسندگی فیلم نامه شد.

- عادل جلیلی، کارگردان و تهیه کننده فیلم تشخیص، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص ساخت فیلم،گفت: باتوجه به اینکه آرمان والگوی فعالیت های هنری من شهید مرتضی آوینی است، یکی از جمله های سید مرتضی آوینی باعث ساخت فیلم شد.

وی اشاره ای به جمله سید مرتضی آوینی (در عالم رازی است که جز به بهای فاش نمی شود) کرد و افزود: بعضی وقت ها به خون غلطیدن در راه آرمان ها مانند دفاع از کشور و امنیت کشور است اما گاهی اوقات خون ریختن و عدم اتحاد و یکدلی باعث خوشحالی دشمن می شود که این دو باهم متفاوت است.

جلیلی در خصوص سوژه فیلم، گفت: سوژه ای به ذهنم رسید که بعضی از آدم ها در جنگ مظلوم بودند به دلیل اینکه هیچ چیزی از آنها باقی نمانده است.

وی با اشاره به اینکه شهادت شهدای غواص و شهدای سوخته جنگ بسیار مظلومانه است، ادامه داد: به ذهنم رسید کاری را تولید کنم که به سوختگی، مظلومیت جوانان و چشم به راهی مادران آنها اشاره شود.

جلیلی ادامه داد: با همفکری نویسنده فیلم به فیلمنامه ای به نام تشخیص که در ارتباط با شهدا سوخته جنگ، چشم انتظاری مادران و شناسایی جناز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم تشخیص برنده 4 جایزه جشنواره ملی چشمه شد

فیلم تشخیص برنده 4 جایزه جشنواره ملی چشمه شد