مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:252024-01-20سياسي

برگزاری مانور آموزشی منطقه مرکز و جنوب وزارت نیرو در یزد


رییس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان یزد از برگزاری مانور منطقه مرکز و جنوب وزارت نیرو در یزد با مشارکت شرکتهای حوزه آب و برق چهار استان کشور در هفته جاری خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان یزد از برگزاری مانور منطقه مرکز و جنوب وزارت نیرو در یزد با مشارکت شرکتهای حوزه آب و برق چهار استان کشور در هفته جاری خبر داد.

ابوالفضل اسدی امروز شنبه سی ام دیماه در نشست خبری مدیران عامل صنعت آب و برق استان که در رابطه با برگزاری مانور تمرینی - آموزشی وزارت نیرو در منطقه مرکز و جنوب کشور برگزار شد، تصریح کرد: این مانور که قبلاً در پنج منطقه از کشورمان برگزار شده است، چهارم بهمن ماه در منطقه مرکز و جنوب کشور به میزبانی یزد برگزار می شود.

وی گفت: در این مانور، یزد به عنوان استان یاری جو و استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و کهگلویه و بویراحمد به عنوان شرکتهای یاری‎رسان شرکت خواهند داشت.

اسدی اظهار کرد: خاطرات متعددی در رابطه با این صنعت در استان یزد استحصال و با توجه به واقعه سیل سال گذشته و تجربیاتی که در این زمینه کسب شد، پدیده ی سیل به عنوان محور اصلی این مانور تعریف شده ولی سایر پدیده های آسیب زا به این صنعت مانند صاعقه نیز مورد اهتمام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور آموزشی منطقه مرکز و جنوب وزارت نیرو در یزد

برگزاری مانور آموزشی منطقه مرکز و جنوب وزارت نیرو در یزد