مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:552024-01-06اجتماعي

تعطیلی 10 مدرسه غیردولتی به دلیل تخلفات


رییس سازمان تعزیرات حکومتی معتقد است که اخذ شهریه مازاد بر تعرفه مصداق گرانفروشی است و پس از جلسه با سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی به این موضوع رسیدگی شد؛ -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، شهریه های مصوب مدارس غیردولتی و تفاوت آن با شهریه دریافتی از مردم، موضوعی است که در سال های اخیر منجر به نارضایتی بسیاری از والدین شده است.

   اگر چه مسئولان آموزش و پرورش همواره در رسانه ها از نظارت بر مدارس غیردولتی و برخورد با مدارس متخلف سخن می گویند، اما این نظارت ها تا به امروز نتوانسته است حداقل سامانی به موضوع شهریه ها بدهد؛ به عنوان نمونه در یک مورد، نرخ شهریه مصوب برای مدرسه ابتدایی در منطقه 12 شهر تهران برای سال تحصیلی 1402-1403، در سامانه آموزش و پرورش 30 میلیون تومان تعیین شده، اما شهریه دریافتی 50 میلیون تومان است! همین مسائل موجب ورود سازمان تعزیرات حکومتی به این تخلفات برخی مدارس غیردولتی شهر تهران شد؛ سازمان تعزیرات یکی از سازمان های مرجع برای رسیدگی به انواع تخلفات از جمله تخلف های صنفی و اقتصادی است.

با ورود سازمان تعزیرات، 43 میلیارد تومان شهریه دریافتی اضافه به والدین برگردانده شد همچنین این مدارس بیش از 800 میلیارد تومان جریمه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 10 مدرسه غیردولتی به دلیل تخلفات

تعطیلی 10 مدرسه غیردولتی به دلیل تخلفات