مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 20:352023-12-28سياسي

افزایش تعداد نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس سیزدهم قطعی شد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش تعداد نمایندگان این استان در مجلس سیزدهم قطعی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش تعداد نمایندگان این استان در مجلس سیزدهم قطعی شد.

سیدجواد هاشمی مهر در جمع دانشجویان دانشگاه های استان که به دعوت تشکل جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد با تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی ایران در سوریه افزود: انتخابات آزمون بزرگی است که دشمن تلاش می کند مردم ما در این آزمون حضور پیدا نکنند، اما ملت ما همیشه بیدار و هوشیار بوده و هستند.

وی اظهارکرد: امسال هم با توجه به حساسیت و تلاش دشمن برای تضعیف جبهه مقاومت حضور مردم در صحنه انتخابات بیشتر از دوره های گذشته ضروری است.

رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از چهار ماه پیش با تشکیل ستاد انتخابات فعالیت ها آغاز شد، خاطرنشان کرد: برای اولین بار مرحله پیش ثبت نام انتخابات برگزار شد و بالغ بر 400 نفر در این مرحله ثبت نام کردند.

هاشمی مهر با اشاره به اینکه مرحله بعدی تشکیل هیات اجرایی انتخابات بود، تصریح کرد: طبق قانون، تشکیل هیات های اجرای از وظایف فرمانداران است که این کار در استان همواره با سهم خواهی نمایندگان با چالش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس سیزدهم قطعی شد

افزایش تعداد نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس سیزدهم قطعی شد