مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:102024-01-20سياسي

تصویری که این مرکز از جمعیت ایران می سازد


عضو هیأت علمی گروه جمعیت شناسی دانشگاه تهران گفت: امروز به مدد مرکز رصد جمعیت کشور ما می دانیم در کدام نقطه چقدر از دنیا رفته اند، مرگ و میرها چگونه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، میزگرد تخصصی جمعیت ظهر امروز با حضور شهلا کاظمی کارشناس جمعیت، مجید کوششی عضو هیأت علمی جمعیت شناسی دانشگاه تهران و محمدباقر عباسی مشاور رییس سازمان ثبت احوال کشور و ساجدی مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی در سازمان ثبت احوال کشور برگزار شد.

 در ابتدای این نشست، محمدباقر عباسی مشاور رییس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به چرایی برگزاری این میزگرد، اظهار کرد: هدف از این نشست آن است که به این مولفه دست پیدا کنیم که آیا می توان گفت رصد جمعیت کشور هویت پیدا کرده است که باید پاسخ بدهیم که ما به منظور همین پاسخگویی مصمم شدیم تا  مرکز رصد جمعیت کشور را راه اندازی کنیم و در این نشست قرار است ابعاد مختلف مرکز رصد ایران واکاوی شود.

شهلا کاظمی کارشناس جمعیت با اشاره به راه اندازی مرکز رصد جمعیت کشور، گفت: با راه اندازی این سامانه می شود بسیاری از آمارهای 4 وقایع ثبتی را به دست نخبگان و مردم جامعه رساند.

وی افزود: مطالعات نشان می دهد که بین آمارهای جمعیتی کشور و توسعه رابطه مستقیم و دقیقی وجود دارد و اگر جامعه بخواهد به توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویری که این مرکز از جمعیت ایران می سازد

تصویری که این مرکز از جمعیت ایران می سازد