مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:452024-01-18اقتصادي

پشتکار، توجه به کار تیمی و درک تغییرات، لازمه موفقیت در حوزه کارآفرینی است


یک کارآفرین از گروه صنعتی زرین با بیان اینکه تغییرات در دنیا مثل قرون گذشته نیست و با شتاب و سرعت باور نکردنی در حال تغییر است، اظهار کرد: از این رو پشتکار، - در نشست خبرگی سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی مطرح شد پشتکار، توجه به کار تیمی و درک تغییرات، لازمه موفقیت در حوزه کارآفرینی است یک کارآفرین از گروه صنعتی زرین با بیان اینکه تغییرات در دنیا مثل قرون گذشته نیست و با شتاب و سرعت باور نکردنی در حال تغییر است، اظهار کرد: از این رو پشتکار، توجه به کار تیمی و درک تغییرات، لازمه موفقیت در حوزه کارآفرینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم جمیلی در چهل و دومین برنامه نشست خبرگی سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی که با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: اهمیت بروزشدن با دنیا در کنار حفظ ارزش های فرهنگی ملی و حفظ نیروهای متخصص و غیرمتخصص، راهکار حل بحران تولید از لوازم موفقیت است.

تغییرات در دنیا مثل قرون گذشته نیست و با شتاب و سرعت باور نکردنی در حال تغییر است، از این رو پشتکار، توجه به کار تیمی و درک تغییرات، لازمه موفقیت در حوزه کارآفرینی است.

کارآفرین از گروه صنعتی زرین با اشاره به تجربیات خود در زمینه اشتغال و کارآفرینی به لزوم بروزرسانی علمی همگام با دنیا و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتکار، توجه به کار تیمی و درک تغییرات، لازمه موفقیت در حوزه کارآفرینی است

پشتکار، توجه به کار تیمی و درک تغییرات، لازمه موفقیت در حوزه کارآفرینی است