مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:052023-12-28سياسي

امام جمعه یزد: دست دلالان باید از بازار کوتاه شود


امام جمعه یزد با بیان این که در کشور در بسیاری از حوزه ها توان خودکفایی داریم، گفت: سودهای کلانی که به جیب دلالان می رود، مانع از خودکفایی می شود بنابراین دست دلالان باید از بازارها کوتاه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در جریان دیدار با اعضای هیئت رییسه اتاق بازرگانی استان با بیان این که برخی صنعتگران ما باید رویه خود را تغییر دهند، اظهار کرد: خودکفایی به معنای واقعی باید مدنظر صنعتگران و البته کشاورزان باشد.

وی با اشاره به وابستگی کشور ما به خوراک دام افزود: خوراک دام هر سال در مقاطع مختلف برای دامداران و مرغداران مشکلات جدی ایجاد می کند در حالی که به واقع توان تولید ذرت و سویا و .

در کشور ما وجود دارد اما از آنجا که واردکنندگان سودهای کلان می برند، اجازه نمی دهند به این خودکفایی برسیم.

امام جمعه یزد در مورد صنایع نیز گفت: صنایع بزرگ ما گاهی معطل قطعات کوچک ماشین آلات می شوند در حالی که پس از این همه سال باید در این زمینه نیز دانش کافی به دست آمده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد، یکی دیگر از ضعف های مهم در حوزه تولید را قانع نبودن به سود متناسب اعلام و تصریح کرد: متاسفانه برخی تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان ما به سود متعارف راضی نیستند و طمع آنها، نرخ اقلام را غیرواق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: دست دلالان باید از بازار کوتاه شود

امام جمعه یزد: دست دلالان باید از بازار کوتاه شود