مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 20:202024-01-12سياسي

مجازات عبرت آموز در انتظار عاملین و پشتیبانان حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان


مجازات عبرت آموز در انتظار عاملین و پشتیبانان حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رییس کل دادگستری استان کرمان به بیانیه وزارت اطلاعات در خصوص شناسایی و بازداشت 35 نفر از عوامل جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان در استان های مختلف کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 80 درصد تروریست های این جنایت در استان کرمان شناسایی و دستگیر شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی افزود: مردم منطقه ولایتمدار راور 2 عزیز خود را در حادثه دلخراش تروریستی از دست دادند.

وی عنوان کرد: وظیفه همه مردم و مسؤولان این است که خانواده شهداء را تکریم کنند و بایستی ابراز همدردی با خانواده شهدا دائمی باشد.

رییس شورای قضایی استان کرمان تصریح کرد: مجازات های عبرت آموز در انتظار عاملین و پشتیبانان حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان خواهد بود.

 وی شناسایی و دستگیری تمام عوامل دخیل در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را اولویت دستگاه قضایی استان دانست و افزود: بعد از اینکه حادثه دردناک تروریستی اتفاق افتاد از همان لحظات ابتدایی همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی استان برای شناسایی و برخورد با عواملی که در این حادثه تروریستی همکاری داشتند و پشتیبانی می کردند، بسیج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات عبرت آموز در انتظار عاملین و پشتیبانان حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان

مجازات عبرت آموز در انتظار عاملین و پشتیبانان حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان