مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:352024-01-03ورزشي

نیمی از جوانان سمنانی چشم انداز امیدبخشی به شغل خود ندارند!


مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزرات ورزش و جوانان از وجود یک تناقض در واقعیات بازار اشتغال در استان سمنان و رویکرد جوانان این استان به آینده شغلی خود خبر داد.

- نیمی از جوانان سمنانی چشم انداز امیدبخشی به شغل خود ندارند! ایسنا/سمنان مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزرات ورزش و جوانان از وجود یک تناقض در واقعیات بازار اشتغال در استان سمنان و رویکرد جوانان این استان به آینده شغلی خود خبر داد.

روح الله اسدی 13 دی در آیین افتتاح مرکر مشاوره کارآفرینی و اشتغال جهاددانشگاهی استان سمنان از انجام یک پیمایش علمی در سراسر کشور و از جمله استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: با وجود اینکه استان سمنان کمترین نرخ بیکاری در سطح کشور داشته و اسناد تدوین شده این استان ، موفقیت چشمگیری در سطح کشور داشتند اما ارزش ها و نگرش های جوانان به اشتغال خود در استان گویای چیز دیگری است.

وی با بیان اینکه یک پیمایش درباره ارزش ها و نگرش های جوانان همه استان ها انجام دادیم افزود: در این پژوهش سوولات متعددی مطرح شده که در برش استان سمنان به چند نمونه آن اشاره می کنم.

مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزرات ورزش و جوانان با بیان اینکه داده های این پژوهش های علمی با واقعیات اشتغال در استان تناقض های آشکاری دارد گفت: از یک طرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از جوانان سمنانی چشم انداز امیدبخشی به شغل خود ندارند!

نیمی از جوانان سمنانی چشم انداز امیدبخشی به شغل خود ندارند!