مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:452024-01-10سياسي

روحیه شهادت طلبی برای بشر امنیت ایجاد کرده است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: روحیه شهادت طلبی برای همه انسان های جهان امنیت ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز جلسه شورای ستاد دومین کنگره ملی 2 هزار شهید استان اظهارداشت: قرآن کریم کتاب تاریخ نیست، کتاب ذکر است.

وی تصریح کرد: وقتی در قرآن خداوند می فرماید موسی، قارون، هامان، سامری و غیره این یک مسئله شناختی بوده که انسان این گونه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: انسانی که مؤید به فطرت الهی، فکر،  علم و ایمان است در درون دل یک موسی بوده که بهترین بوده اما فرعون در باطن هر انسانی در کمین می باشد که باید هواس انسان بسیار جمع باشد.

عبادی با اشاره به اینکه شرط اول مسئله بزرگداشت شهدا شناخت این قضیه بوده یعنی هر یک از عوامل گمراه کننده در وجود شخص و بعد از آن در وجود جامعه رسوخ یابد سرنوشت را رقم می زند، گفت: دنیا با این همه ادعا نگاه می کنند که زنان و کودکان را ذبح می نمایند جز آنها که در مکتب اسلام دوره دیده اند.

وی با بیان اینکه استعمارگران جهانی همواره دنیا را تهدید می کنند و این بحث یک کشور، منطقه و قبیله نیست بلکه دنیا را درگیر ساخته است، یادآور شد: با همه ادعاهای دموکراسی خود که می گفتند فقط یک کشور دموکراتی در خاورمیانه بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه شهادت طلبی برای بشر امنیت ایجاد کرده است

روحیه شهادت طلبی برای بشر امنیت ایجاد کرده است