مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:402023-12-30سياسي

علم الهدی و زنان نیمه برهنه در مستند جنجالی شمقدری


حسین شمقدری پسر جواد شمقدری پس از ساخت مستندهایی با مضامین جنسی، به تازگی مستندی تحت عنوان «عمامه صورتی» درباره حجاب و گشت ارشاد ساخته و در آن سری به ویلاهای ریاست جمهوری در لتیان و دیگر نقاط زده و از این مناطق که فیلمبرداری ممنوع است، - حسین شمقدری پسر جواد شمقدری پس از ساخت مستندهایی با مضامین جنسی، به تازگی مستندی تحت عنوان عمامه صورتی درباره حجاب و گشت ارشاد ساخته و در آن سری به ویلاهای ریاست جمهوری در لتیان و دیگر نقاط زده و از این مناطق که فیلمبرداری ممنوع است، فیلمبرداری هوایی کرده و از استفاده از آنها انتقاد کرده است.

او که محور این مستند را یک روحانی قرار داده، به قم می رود و علما را بابت تغییر مسیر مونوریل از روی حرم زیر ذره بین می برد و یک روحانی که با بلندگو امر به معروف می کند را سوژه می کند.

در بخشی از مستند این روحانی با دختران با پوشش حداقلی صحبت می کند و یکی از آنها تعابیر عجیبی خطاب به یک مقام عالی نظام مطرح می کند که در مستند قرار داده شده است.

در بخشی از مستند او به شمال و یکی از شهرک های گرانقیمت رفته و از زنان نیمه برهنه کنار ساحل فیلم می گیرند و پخش می کنند! در این شهرک ها روحانی مقابل با نشان دادن ظروف مشروب، از طبقاتی شدن امر به معروف انتقاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی و زنان نیمه برهنه در مستند جنجالی شمقدری

علم الهدی و زنان نیمه برهنه در مستند جنجالی شمقدری