مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:552024-01-11اجتماعي

تعمیر و بهسازی سیستم گرمایشی 65 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد در طرح شهید عرب


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح شهید علی عرب با هدف تعمیرات سرمایشی و گرمایشی در مدارس استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از یاسوج، حسنعلی عزت خواه در جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: قرارگاه عدالت تربیتی با هدف استفاده از توان و ظرفیت دستگاههای عضو در راستای حل مشکلات آموزش و پرورش تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در طرح شهید عرب در فاز اول تعمیر و بهسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی65 مدرسه در استان انجام می گیرد گفت: انتظار می رود با توجه به گستردگی و پراکندگی مدارس آموزش و پرورش دستگاههای عضو از ظرفیت های موجود خویش برای رفع مشکلات گرمایشی مدارس استفاده کنند  محمد رضا عامریان مسئول اجرا و پیگیری طرح شهید عرب در وزارت آموزش وپرورش در وبینار با این جلسه گفت: ساز مان نوسازی و تجهیزمدارس پس از اعلام قرارگاه جهادی وعدالت تربیتی می بایست لوازم و قطعات مورد نیازبرای تعمیرات رابه مدارس هدف تحویل نماید.

مدارس نیز با کمک گروههای جهادی تخصصی وخیرین و اولیاء مربیان نسبت به تعویض ونگهداری از تجهیزات اقدام نمایند.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر نیز در این جلسه گفت: در طرح شهید عرب با همکاری دستگاههای عضو مدارسی که نیاز به تعمیرو بهسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر و بهسازی سیستم گرمایشی 65 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد در طرح شهید عرب

تعمیر و بهسازی سیستم گرمایشی 65 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد در طرح شهید عرب