مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 13:452024-01-19اقتصادي

رشد اقتصادی به 7 درصد رسید/ بازسازی زنجیره مرغ و گوشت تا تابستان


رییس سازمان برنامه و بودجه از بازسازی زنجیره مرغ و گوشت تا تابستان آینده خبر داد و گفت: با تلاش دولت، رشد اقتصادی کشور در سال جاری به هفت درصد رسیده است.

- رییس سازمان برنامه و بودجه از بازسازی زنجیره مرغ و گوشت تا تابستان آینده خبر داد و گفت: با تلاش دولت، رشد اقتصادی کشور در سال جاری به هفت درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود منظور - معاون رییس جمهور - در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مازندران با بیان اینکه اقتصاد ایران یک دهه فرصت سوزی را پشت سر گذاشته است، اظهار کرد: با تلاش دولت رشد اقتصادی از شرایط صفر و منفی خارج شده و اقتصاد کشورمان، رشد اقتصادی را تجربه می کند.

منظور اضافه کرد: رشد اقتصادی سال 1400 بالای چهار درصد بوده و در سال گذشته نزدیک به پنج درصد رسیده است.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه میزان رشد اقتصادی کشور در شش ماه اول امسال به هفت درصد رسیده است، ادامه داد: این در حالی که نرخ بیکاری در کشور نیز به هفت درصد کاهش یافته است.

بازاررسانی و فروش مشکل تولید است منظور با تاکید بر اینکه تلاش دولت این است تا موانع فراروی تولیدکنندگان را شناسایی کند، تصریح کرد: برای رفع موانع و مشکلات به نظرات تولید کنندگان نیز نیاز داریم، زیرا مشکل ما در حال حاضر تولید نیست بلکه بازار رسانی و فروش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصادی به 7 درصد رسید/ بازسازی زنجیره مرغ و گوشت تا تابستان

رشد اقتصادی به 7 درصد رسید/ بازسازی زنجیره مرغ و گوشت تا تابستان