مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 20:302023-12-26سياسي

پورمحمدی: انتخابات اثر مستقیم روی بهبود وضع فعلی جامعه دارد


آنچه که می تواند کشور را رو به جلو ببرد و اثر واقعی در کشور داشته باشد، انتخابات است و انتخابات اثر مستقیم روی بهبود وضع فعلی جامعه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر سابق کشور با حضور در برنامه تلویزیونی صف اول با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات، گفت: رابطه اسلام با مردم و انتخابات چیست، در مباحث جدی معارفی و حقوقی بحث ها درباره این موضوع وجود داشته است.

وی افزود: بحث جمهوریت در انتخابات همان بحث تحقق اسلام است، ما قرار نیست برای اسلام تعیین تکلیف کنیم، مفسرین دین و مبلغین دین این وظیفه را داشتند.

وزیر سابق کشور گفت: انتخابات موجب تحقق دین در جامعه خواهد شد، تحقق اهداف درست و متعالی است، آیا می شود اهداف متعالی را با روش های غلط پیاده کرد.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: یکی از این روش های غلط، تحمیل کردن است، جامعه زمانی می تواند راه خوب را انتخابات کند که آزادانه تصمیم بگیرد و فهم کند، جامعه دینی زمانی صاحب کرامت است که خودش صاحب انتخاب باشد، لذا اگر ما جمهوریت را می خواهیم باید با اسلامیت همراه باشد.

وی در ادامه، گفت: رهبری می فرمایند، اگر جمهوریت را می خواهید باید از طریق انتخابات باشد، خب ما نظام اسلامی هستیم، این محتوای جمهوری راهی است که سعادت مردم در آن قرار داده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورمحمدی: انتخابات اثر مستقیم روی بهبود وضع فعلی جامعه دارد

پورمحمدی: انتخابات اثر مستقیم روی بهبود وضع فعلی جامعه دارد