مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:452024-01-14اقتصادي

پیگیری توسعه اشتغال پذیری دانش آموختگان و دانشجویان در خوزستان


معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به استقبال داوطلبان از از رشته های فنی، گفت: فارغ التحصیلان آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای همگی از سطح مهارت مناسبی برای ورود به بازار کار برخوردار هستند و این مورد، - ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به استقبال داوطلبان از از رشته های فنی، گفت: فارغ التحصیلان آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای همگی از سطح مهارت مناسبی برای ورود به بازار کار برخوردار هستند و این مورد، با استقبال صنایع مواجه شده است.

دکتر مریم بافنده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به استقبال دانشجویان از رشته های فنی، اظهار کرد: با توجه به رویکرد مهارتی در دانشگاه فنی و حرفه ای، رشته هایی که در این دانشگاه ارائه می شوند، با نگاه کاربردی و صنعت محور و با توجه به نیاز بازار کار تدوین و تدریس می شوند.

وی افزود: به این دلیل، فارغ التحصیلان آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای همگی از سطح مهارت مناسبی برای ورود به بازار کار برخوردار هستند و این مورد، با استقبال صنایع مواجه شده است.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای استان خوزستان با پنج مرکز آموزشی فعال و 57 رشته محل، سالانه دانشجویان علاقه مند به رشته های مهارتی را جذب می کند و با وجود ریزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری توسعه اشتغال پذیری دانش آموختگان و دانشجویان در خوزستان

پیگیری توسعه اشتغال پذیری دانش آموختگان و دانشجویان در خوزستان