مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:402024-01-03بين الملل

ارتش یمن: پاسخ خواهیم داد و اهدافمان را هم تعیین کرده ایم


نه تنها حق پاسخ را برای خود محفوظ می دانیم بلکه پاسخ خواهیم داد، ما بانک اهدافی در جزیره ها و دریای سرخ و پایگاه هایی داریم که صهیونیست ها و آمریکایی ها در آنجا مستقر هستند.

- فرمانده گارد ساحلی یمن تاکید کرد: نه تنها حق پاسخ را برای خود محفوظ می دانیم بلکه پاسخ خواهیم داد، ما بانک اهدافی در جزیره ها و دریای سرخ و پایگاه هایی داریم که صهیونیست ها و آمریکایی ها در آنجا مستقر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی ساعات گذشته برای اولین بار شاهد بودیم که نیروی دریایی یمن در دریای سرخ رو در رو با نظامیان آمریکایی مقابله کرد.

در حالی که تحلیلگران درباره پیامدهای حمله آمریکا به سه قایق یمنی گفتگو می کنند و مسوولان غربی در مورد مفید بودن حمایت شان از این ائتلاف نظامی در چنین برهه زمانی حساسی دچار اختلاف نظر شده اند، اکنون تنها موضوع ثابت در وضعیت شکننده منطقه همان آن است که محمد القادری، فرمانده نیروهای دفاع ساحلی در گفتگویی ویژه با سایت الخنادق گفت که ما نمی گوییم حق پاسخ را برای خود محفوظ می دانیم بلکه می گوییم پاسخ خواهیم داد، ما بانک اهدافی در جزیره ها، دریای سرخ و پایگاه های محل حضور صهیونیست ها و آمریکایی ها داریم .

آمریکا بارها با توقیف کشتی های تجاری و محدود کردن عبور و مرور آنها در گذرگاه های آبی بین المللی مواجه شده و این مساله یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش یمن: پاسخ خواهیم داد و اهدافمان را هم تعیین کرده ایم

ارتش یمن: پاسخ خواهیم داد و اهدافمان را هم تعیین کرده ایم