مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:302024-01-14سياسي

انتقاد یک نماینده از سکوت وزیر جهاد در خصوص واردات بی رویه برنج


معاون اول رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی در مساله برنج می توانند نقش کلیدی و راهبردی موثری داشته باشند که وزیر جهاد به طور کامل سکوت اختیار کرده است.

- علی بابایی کارنامی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا،در خصوص واردات برنج گفت: بر اساس گزارش دیوان محاسبات یک میلیون و 700 هزار تن برنج وارد شد که در جلسه ای که با حضور معاون اول رییس جمهور، پیرامون مشکلات کشاورزان استان های شمالی برگزار شد، وی گفت تا مادامی که یک گرم برنج داخلی در انبارهای کشاورزان وجود دارد، واردات و توزیع برنج خارجی تخلف محسوب می شود و تاکید داشت دیگر یک کیلو برنج وارد نمی شود.

وی ادامه داد: برنج های گیلانی و مازندرانی هنوز در انبار موجود است و دیگر قابل فروش نیست؛ تا جایی که هنوز کشت 1400 تا 1402 مازندران به بازار نیامده، آن قدر برنج وارد شده که دیگر نیاز به برنج داخلی نیست.

عضو مجمع نمایندگان مازندران در خصوص متولی اصلی مساله برنج تصریح کرد: محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور و محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در این مساله می توانند نقش کلیدی و راهبردی موثری داشته باشند که وزیر جهاد به طور کامل سکوت اختیار کرده است، کافیست از وزارت جهاد بخواهید رسما سیاست خود را در قبال مساله برنج اعلام کند؛ می توان گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک نماینده از سکوت وزیر جهاد در خصوص واردات بی رویه برنج

انتقاد یک نماینده از سکوت وزیر جهاد در خصوص واردات بی رویه برنج