مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 07:502023-12-27سياسي

دریافت تعدادی گزارش تخلف انتخاباتی در مازندران


رییس کل دادگستری استان مازندران از تشکیل شعب ویژه بررسی تخلفات انتخاباتی در سراسر استان خبر داد و گفت: تاکنون گزارشاتی نیز واصل شده که در نوبت رسیدگی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، حجت الاسلام محمدصادق اکبری سه شنبه شب در حاشیه جلسه شورای اداری چالوس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متاسفانه ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در استان مازندران افزایش یافت، اظهار کرد: در سال های اخیر اقدامات مناسبی برای پیشگیری از این ساخت وسازهای غیرمجاز صورت گرفته است.

وی افزود: آرای خوبی با کمک منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و تمامی دستگاه های زیربط صادر شده است و در ماه های اخیر پرونده هایی در مرجع رسیدگی بود که با تلاش همکاران قضایی احکام صادر و برخی پرونده ها در مرحله اجرای حکم قرار دارند.

رییس کل دادگستری استان مازندران در ادامه به حکم اجرای یکی از پرونده ها در رامسر اشاره کرد و گفت: اولویت ما آن دسته اشخاصی هستند که بدون هیچگونه توجیهی با ساخت و سازهای بی رویه اراضی کشاورزی و جنگل را نابود می کنند.

اکبری با بیان اینکه این اراضی انفال و سرمایه ملی بوده و متعلق به همه مردم است، بیان کرد: دستگاه قضا با قاطعیت در مقابل این اشخاص می ایستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت تعدادی گزارش تخلف انتخاباتی در مازندران

دریافت تعدادی گزارش تخلف انتخاباتی در مازندران