مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 06:502024-01-18بين الملل

جهان با خطرناک ترین وضعیت در دهه های اخیر روبرو است


«راب باوئر» رییس کمیته نظامی ناتو گفت که «ما با خطرناک ترین دنیای دهه های اخیر روبرو هستیم» و کشورهای این پیمان باید برای هر اتفاق غیرمنتظره ای آماده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پولیتیکو، باوئر چهارشنبه در دیداری با فرماندهان نظامی در بروکسل اظهار کرد که ناتو باید با تمرینات نظامی بیشتر و آماده باش نیروها، آمادگی دفاعی خود را افزایش دهد.

این فرمانده هلندی افزود: بازیگران خصوصی و دولتی باید ذهنیت خود از دوره ای که همه چیز قابل برنامه ریزی، قابل پیش بینی و قابل کنترل بود، به دوره ای تغییر دهند که در آن هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ دهد؛ دوره ای که باید منتظر اتفاقات غیرمنتظره باشیم.

وی با اشاره به اینکه جنگ اوکراین سرنوشت دنیا را تعیین خواهد کرد گفت: از لحاظ نظامی باید گام های بیشتری برداریم تا در مورد دفاع جمعی به جایی که می خواهیم برسیم.

باوئر اظهار کرد که کشورهای ناتو خواهان تقویت مسائل لجستکی، افزایش رزمایش های مشترک و آماده باش شمار بیشتری از نیروها هستند.

وی تاکید کرد: بنیان های قدرت در حال تغییر است.

در نتیجه، ما با خطرناکترین دنیای چند دهه اخیر مواجهیم.

دریادار باوئر پاییز گذشته در اجلاس امنیتی ورشو اظهار کرد: اتفاقی که در سال 2008 رخ داد این بود که کار روی تغییر نگرش نسبت به دفاع جمعی آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان با خطرناک ترین وضعیت در دهه های اخیر روبرو است

جهان با خطرناک ترین وضعیت در دهه های اخیر روبرو است