مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:152024-01-16اقتصادي

تسریع در اجرا و تکمیل پروژه های اولویت دار؛ رویکرد متمم بودجه 1402 شهرداری تهران


مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از سهم 70 درصدی اعتبارات سرمایه ای در لایحه متمم امسال خبر داد و گفت: سهم عمده ای از لایحه متمم 31 هزار میلیاردی شهرداری تهران به بخش سرمایه ای اختصاص یافته تا زمینه ساز تسریع در اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام و اولویت دار کلانشهر تهران باشد.

- تسریع در اجرا و تکمیل پروژه های اولویت دار؛ رویکرد متمم بودجه 1402 شهرداری تهران مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از سهم 70 درصدی اعتبارات سرمایه ای در لایحه متمم امسال خبر داد و گفت: سهم عمده ای از لایحه متمم 31 هزار میلیاردی شهرداری تهران به بخش سرمایه ای اختصاص یافته تا زمینه ساز تسریع در اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام و اولویت دار کلانشهر تهران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر شهرابی در این مورد اظهار کرد: امسال پس از تصویب بودجه 76 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران، شرایط پیشرفت اجرای پروژه های شهری به گونه ای بود که ضرورت ارائه پیشنهاد متمم بودجه فراهم شد.

وی تسریع در اجرا و اتمام پروژه های نیمه تمام و اولویت دار پایتخت را رویکرد شهرداری تهران در تهیه متمم دانست و افزود: در این راستا لایحه پیشنهادی متمم 31 هزار میلیارد تومانی مازاد بر بودجه مصوب امسال تهیه شد که 41 درصد افزایش نسبت به بودجه مصوب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در اجرا و تکمیل پروژه های اولویت دار؛ رویکرد متمم بودجه 1402 شهرداری تهران

تسریع در اجرا و تکمیل پروژه های اولویت دار؛ رویکرد متمم بودجه 1402 شهرداری تهران