مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:502024-01-01سياسي

رییس سازمان انرژی اتمی: سامانه پلاسماتراپی تحولی عظیم در فرایند درمان سرطان است


معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: بر اساس هدف گذاری های انجام شده در نظر داریم تا فناوری های نوین هسته ای را به خدمت جامعه درآوریم و حضور این نوع فناوری ها را هرچه بیشتر در زندگی روزمره مردم توسعه دهیم.

- معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: بر اساس هدف گذاری های انجام شده در نظر داریم تا فناوری های نوین هسته ای را به خدمت جامعه درآوریم و حضور این نوع فناوری ها را هرچه بیشتر در زندگی روزمره مردم توسعه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی در آیین بهره برداری از دومین کلینیک درمان زخم بر پایه فناوری پلاسما که صبح امروز (دوشنبه) 11 دی ماه در بیمارستان امام علی (ع) شهر کرج انجام شد؛ گفت: یکی از اهداف سازمان انرژی اتمی ایران در زمینه توسعه نقش فناوری های هسته ای در حوزه سلامت است.

بر اساس اهداف سازمانی، مقرر شده تا فناوری هایی که برپایه تحقیقات و پژوهش ها به دست می آیند را تجاری سازی کرده و به جامعه ارایه دهیم تا مردم کشور بتوانند از خدمات و فواید این دستاوردها بهره مند شوند.

وی افزود: با تعاملاتی که با دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برقرار کرده ایم، امروز شاهد افتتاح و بهره برداری چند رخداد علمی- پزشکی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان انرژی اتمی: سامانه پلاسماتراپی تحولی عظیم در فرایند درمان سرطان است

رییس سازمان انرژی اتمی: سامانه پلاسماتراپی تحولی عظیم در فرایند درمان سرطان است