مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:252024-01-02بين الملل

هزینه های گزاف بچه لوس غرب!


«آریل شارون، نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر قدس، زمانی در موضع گیری گفته بود که اگر مردم آمریکا بفهمند تا چه اندازه دولت کشورشان تحت نفوذ لابی های صهیونیستی است (اشاره به نفوذ عمیق و ریشه ای این لابی ها در آمریکا)، - آریل شارون، نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر قدس، زمانی در موضع گیری گفته بود که اگر مردم آمریکا بفهمند تا چه اندازه دولت کشورشان تحت نفوذ لابی های صهیونیستی است (اشاره به نفوذ عمیق و ریشه ای این لابی ها در آمریکا)، بدون تردید علیه آن قیام خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه تحلیلی الف نوشت؛ بر کسی پوشیده نیست که دولت آمریکا همواره رژیم اشغالگر قدس را یکی از نزدیکترین متحدان خود در منطقه غرب آسیا دیده و دولت های مختلف آمریکا نیز همواره از پیوندهای ناگسستنی خود با تل آویو سخن گفته اند.

با این همه، برخی ناظران و تحلیلگران حوزه روابط بین الملل بر این باورند که پشت لبخندهای مقام های ارشد رژیم اشغالگر قدس و آمریکا در جریان ملاقات های دو جانبه شان، واقعیت های بسیار تلخی نیز نهفته است که بیش از همه، برای دولت آمریکا ایجاد هزینه می کنند.

اساسا به همین دلیل هم است که رابطه میان رژیم صهیونیستی و آمریکا، به زعم بسیاری از تحلیلگران، یک رابطه نامتوازن و خسارت بار به ویژه برای واشنگتن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های گزاف بچه لوس غرب!

هزینه های گزاف بچه لوس غرب!