مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:402024-01-19سياسي

حسینی: دولت با تمام وجود در مسیر گره گشایی از مشکلات جامعه گام برمی دارد


معاون رییس جمهور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و تقویت احساس مسئولیت و حضور مردم در صحنه های مختلف دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را موجب اقتدار و شکست ناپذیری ملت ایران دانست.

- معاون رییس جمهور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و تقویت احساس مسئولیت و حضور مردم در صحنه های مختلف دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را موجب اقتدار و شکست ناپذیری ملت ایران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی در سی و هفتمین یادواره شهدای عملیات کربلای پنج و در جمع خانواده های معظم شهدا، یادگاران دفاع مقدس، جوانان و نوجوانان دلداده و دوستدار شهدا در مسجد پنبه چی، در منطقه 11 تهران با بزرگداشت نام و خاطره شهیدان، اظهار کرد: شهدا شأن و منزلت والایی نزد خداوند متعال دارند و بر اساس وعده تخلف ناپذیر الهی جایگاه شان اعلی علیین است.

همه وظیفه داریم که ادامه دهنده راه و آرمان این عاشقان و سالکان راه خدا باشیم.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه مسیر نبرد حق و باطل در طول تاریخ همواره رهروانی داشته و امروز هم این کارزار به جد در جریان است، افزود: از شهدای شاخصی که در دوره معاصر در مسیر مبارزه با باطل به شهادت رسید می توان از شهید نواب صفوی نام برد که این روزها سالگرد شهادت این مجاهد فی سبیل الله در دوره ستمشاهی است، مبارز غیوری که شجاعت و سلحشوری، صراحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: دولت با تمام وجود در مسیر گره گشایی از مشکلات جامعه گام برمی دارد

حسینی: دولت با تمام وجود در مسیر گره گشایی از مشکلات جامعه گام برمی دارد