مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:402023-12-28اجتماعي

50 هزار دانش آموز اصفهانی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام اینکه در سال گذشته 42 هزار دانش آموز اصفهانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، گفت: در سال جاری در نظر داریم 50 هزار دانش آموز را به این اردوها اعزام کنیم.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام اینکه در سال گذشته 42 هزار دانش آموز اصفهانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، گفت: در سال جاری در نظر داریم 50 هزار دانش آموز را به این اردوها اعزام کنیم.

محمدرضا ابراهیمی امروز (پنجشنبه 7 دی) در همایش روشنگری و بصیرت افزایی فرهنگیان استان اصفهان، اظهار کرد: در این دوسال اخیر در حوزه آموزش و پرورش استان اصفهان، اقدامات موثری انجام شده که بارزترین آنها تحقق عمده اهداف مهم ترین شعار آموزش و پرورش استان اصفهان مبنی بر تحقق عدالت آموزشی و تربیت دینی بوده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جماعت در مدارس، افزود: در نظر داریم به صورت ویژه برگزاری نماز جماعت در مدارس مورد توجه باشد، در زمان برگزاری پنجمین دوره آیین اعطای جایزه بزرگ مصطفی(ص) در اصفهان با پیشنهاد مسئولان اصفهانی بخش دانش آموزی به آن اضافه شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطر نشان کرد: این اقدام یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده بود و با توجه به مورد تاکید رهبری بودن حوزه هوش مصنوعی، در این حوزه ورود کردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار دانش آموز اصفهانی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

50 هزار دانش آموز اصفهانی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند