مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:402024-01-08سياسي

امر به معروف و نهی از منکر حوزه دست گیری دارد نه مچ گیری!؟


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر حوزه دست گیری دارد نه مچ گیری!؟ گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در بخش ترویج اول از خود مظلومیت زدایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز دوشنبه 18 دی ماه امسال در دیدار حجت الاسلام طاهری آکردی دبیر امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر اهمیت امربه معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار کرد: دلیل دست کم گرفتن این فریضه مهم نداشتن نگاه درست در این زمینه است.

وی با طرح این سوال که چرا امر به معروف و نهی از منکر جایگاه اجتماعی خود را پیدا نکرده و چرا از نگاه عمومی و افکار عمومی در این مهجوریت و مظلومیت قرار گرفته است؟، افزود: باوجود اینکه امر به معروف و نهی از منکر برای مصالح و منافع مردم است و باعث رشد و پیشرفت جامعه و کشور است، اما در عمل نتوانستیم نگاه ها را مثبت کنیم که باید آسیب شناسی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه جایگاه امربه معروف و نهی از منکر نباید سلیقه ای باشد، خاطرنشان کرد: نباید با تعویض و تغییر دولت ها جایگاه امر به معروف و نهی از منکر به هم بخورد، بلکه باید ساختاری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر حوزه دست گیری دارد نه مچ گیری!؟

امر به معروف و نهی از منکر حوزه دست گیری دارد نه مچ گیری!؟