مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 08:252024-01-11سياسي

مشارکت بیش از 41 هزار داوطلب در برنامه اهدای خون طی 9 ماه نخست امسال


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از مشارکت 41 هزار و 148 داوطلب در برنامه بشردوستانه اهدای خون در قالب طرح ملی حمایت ماندگار طی 9 ماه نخست امسال خبر داد.

- رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از مشارکت 41 هزار و 148 داوطلب در برنامه بشردوستانه اهدای خون در قالب طرح ملی حمایت ماندگار طی 9 ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید سلیمی گفت: طرح حمایت ماندگار با همکاری مشترک سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و سازمان انتقال خون، با هدف اهدای خون سالم به بیماران و نیازمندان فرآورده های خونی و با مشارکت داوطلبان، به صورت منظم و دائمی در سراسر کشور اجرا می شود.

سلیمی تصریح کرد: این طرح با حضور داوطلبان در پایگاه های ثابت و سیار انتقال خون کشور اجرا شده است.

وی افزود: با حضور داوطلبان بشردوست در این مراکز، 63هزار و 251 واحد خون سالم به بانک های خون سراسر کشور اهدا شد تا در اختیار بیماران قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر؛ سلیمی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت داوطلبان نوع دوست در این طرح بشردوستانه گفت: از داوطلبانی که علاقمند به کمک در تامین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز هستند، دعوت می شود تا با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر، ما را در این امر مهم همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 41 هزار داوطلب در برنامه اهدای خون طی 9 ماه نخست امسال

مشارکت بیش از 41 هزار داوطلب در برنامه اهدای خون طی 9 ماه نخست امسال