مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 21:302023-12-29ورزشي

واکنش خمز به احتمال جدایی از تراکتور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی مقابل صنعت نفت آبادان، در پاسخ به سوالی در خصوص شایعات جدایی «آلوارو خیمنز» و میزان رضایتش از عملکرد او، - سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: برخی می خواهند با برداشت اشتباه از صحبت های من حاشیه درست کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،  پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی مقابل صنعت نفت آبادان، در پاسخ به سوالی در خصوص شایعات جدایی آلوارو خیمنز و میزان رضایتش از عملکرد او، بیان کرد: این بازیکن برای دیدار فردا حضور دارد و اطلاعی راجع به جدایی او ندارم.

سرمربی تراکتور در رابطه وضعیت چمن یادگار امام (ره) و محرومان و مصدومان تیمش، افزود: پیش از این در این خصوص صحبت کرده ام و حرف دیگری ندارم.

ما برای دیدار با صنعت نفت، محروم و مصدوم نداریم.

خمز درباره وضعیت تراکتور، خاطرنشان کرد: تیم شرایط خوبی دارد و می خواهیم روز به روز پیشرفت کنیم.

وی در رابطه با وضعیت سعید ایران خواه که برای گذراندن خدمت سربازی به تیم فجرسپاسی شیراز رفته بود، توضیح داد: شناختی از این بازیکن ندارم و نمی دانم به لیست اضافه می شود یا نه.

سرمربی تراکتور در خصوص اینکه آیا تراکتور می تواند در نیم فصل دوم به رتبه های بالای جدول دست یابد؟ گفت: با تمام توان می جنگیم تا به رتبه های بالای جدول برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خمز به احتمال جدایی از تراکتور

واکنش خمز به احتمال جدایی از تراکتور