مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:402024-01-17اجتماعي

اصفهان در انتظار آسمان ابری به همراه وزش باد


رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی نسبتاً پایدار در سطح استان خبرداد و گفت: فردا پنجشنبه قسمتی تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و در نیمه شرقی باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

- رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، مطرح کرد: اصفهان در انتظار آسمان ابری به همراه وزش باد ایسنا/اصفهان رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی نسبتاً پایدار در سطح استان خبرداد و گفت: فردا پنجشنبه قسمتی تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و در نیمه شرقی باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

لیلا امینی، در گفت وگو با ایسنا، درخصوص وضعیت جوی در روزهای آینده در اصفهان، اظهار کرد: طی امروز و روزهای جمعه و شنبه جوی نسبتاً پایدار در سطح استان حاکم است و روزهای پنجشنبه و یکشنبه هفته آینده گذر امواج ناپایدار را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد، در مرکز غبار رقیق است، افزود: فردا پنجشنبه قسمتی تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و در نیمه شرقی باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: روز جمعه و شنبه جوی به نسبت پایدار بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان در انتظار آسمان ابری به همراه وزش باد

اصفهان در انتظار آسمان ابری به همراه وزش باد